Translate

понеделник, 11 май 2015 г.

Ревю на новия дълготраен минерален ФДТ на Giordani Gold

От 11 май 2015 г. в Орифлейм каталог 7 излиза нов фон дьо тен от луксозната серията Джордани Голд - дълготраен минерален ФДТ GG.




Новият минерален ФДТ на Джирдани е с подобрена формула, за да е още по-добрър от неговия предшественик.

Новото тук е, че вече е с дълготраен ефект, формулата му е обогатена с ревитализиращи минерали от вулкан Етна и нюансите, ако не греша, вече са 5, а не 4 както бяха в по-старата версия на този ФДТ.

Това, което мога да споделя с вас, на база лично тестване, е че се нанася изключително лесно. Хареса ми чувството на хидратация, което оставя на кожата. Цветът пък придава сияйност. Аз пробвах Natural Beige, с код 31806 и ми направи впечатление, че се сля с кожата ми и в същото време и придаде лек загар, което е супер за лятото.

Аз съм със смесена към мазна кожа и за този ФДТ не ми се наложи да използвам основа за хидратиране, тъй като самия продукт е достатъчно овлажняваш.

Смятам, че е подходящ за всеки тип кожа, особено за суха и нормална. 
Ако сте със смесена към мазна кожа може би повече ще ви допадне EverLasting на The One, но пък минералния на Джордани също мисля, че ще ви хареса през летните дни, особено след плаж, когато кожата е по-дехидратирана и има нужда от овлажняване.

Друго, което мисля, че е важно да знаете за продукта, е че е в опаковка от по 30 мл. Има помпичка, за по-добра хигиена и е със слънцезащитен фактор 15, което е перфектно за предстоящите пролетно-летни месеци. Редовната му цена е 29.90 лв., но в каталог 7 е с въвеждаща цена от 17.90 лв.

В заключение, ето защо ми хареса продукта:
  1. Първо, опаковката и шишенцето веднага ми направиха впечатление със своето луксозно изпълнение, което отговаря и на самата серия Джордани.
  2. Много добре хидратира кожата, като едновременно с това придава сияен и равномере тен.
  3. Има слънцезащитен фактор 15, който предпазва кожата от вредите слънчеви лъчи и предотвратява проявяването на слънчеви алергии, които в тези месеци от годината са много често разпространени.
  4. Нюансите са 5, стандартни като цветове, така че лесно всеки може да открие своя цвят.
  5. Нанася се изключително лесно, даже когато го пробвах на ръката си, умах усещането, че използвам крем за лице, а не фон дьо тен.
  6. Покривността му е нормална, за мен лично достатъчна, тъй като аз имам само разширени пори и нямам белези и петна, които да прикривам.
  7. Мирише много приятно, ароматът е съвсем лек и оставя усещане за чистота и свежест.
  8. Когато го нанесох, по нищо не си личеше, че съм използвала такъв продукт, защото той съвсем естесвено се сля с кожата ми, която видимо стана по-гладка и сияйна.
  9. Произведен е в Европа, Полша и има гаранция за произход и качество, като ако клиента не е доволен може да върне покупката и да си вземе парито обратно.
  10. Не е тестван върху животни, което за мен е много важно при избора ми на козметика.


Определено ми хареса и се замислям дали да си го взема, ако вие искате да си го купите можете да го поръчате от вашия Орифлейм консултант или да го направите бързо, лесно и онлайн на адрес: http://consultantori.com/catalogue.html

Не пропускайте да прочетете още: КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА МИНЕРАЛНАТА КОЗМЕТИКА


Ако тази статия ви е харесала ще се радвам да я коментирате или да напишете какво друго искате да споделя с вас за продуктите на Орифлейм.