Translate

сряда, 2 септември 2015 г.

Ревю на новата удължаваща спирала The ONE Instant Extensions

Натисни върху снимката,
за да увеличиш
В Орифлейм каталог 12/2015 от компанията пуснаха нова спирала, създадена така че да прави миглите с до 74% по-дълги.

Запознайте се с новото ми ревю, което включва както снимки, така и видео. Видео каналът ми е нов проект и се надявам да ви хареса :)


Новата удължаваща спирала на Орифлейм се казва Instant Extensions и е от серията The ONE .

Тя е в 2 нюанса - черно и тъмно синьо. Каква точно е разликата между двата цвята ще научите от новото ми видео, което можете да изгледате в YouTube каналът ми или да изгледате видеото под този текст.


За да бъде завършено ревюто - направих и няколко снимки, за да се види по-ясно самата спирала.



Първата снимка е на черния цвят, който е с код 32035.
Натисни върху снимката, за да увеличиш

Втората снимка е на тъмно синия цвят, който пък е с код 32036.
Натисни върху снимката, за да увеличиш

Въвеждащата цена и за двата цвята е 9.90 лв., която ще е в сила до 13.09.2015 г.
Редовната цена на спиралата е 16.90 лв.

ВАЖНО: Когато заснемах видеото - все още не бях използвала спиралата няколко дни и не знаех тя дали няма да се рони към края на деня.
ВЕЧЕ ИМАМ ПЪЛНИ НАБЛЮДЕНИЯ ОТ НЯКОЛКО ДНИ - спиралата е перфектна, не се рони и не се размазва, което я вкарва в списъка с любимите ми!


Всички Орифлейм продукти можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант. Ако нямате такъв, то вече можете да ги поръчате онлайн на адрес: www.consultantori.com


Ако тази статия ви е харесала ще се радвам да я коментирате или да напишете какво друго искате да споделя с вас за продуктите на Орифлейм.