Translate

неделя, 27 декември 2015 г.

Орифлейм поръчки от каталог 17/2015

Дойде време да ви представя личните си Орифлейм поръчки от каталог 17/2015.

В този каталог не си купих много на брой неща, но за сметка на това са полезни за мен и ги използвам в ежедневието си.





Това, което си купих е:
  • Новата тоалетна вода на Орифлейм - VIP Only.
  • Серум за накъсани и сухи краища с арган от серията Eleo.
  • Подхранваща маска за коса с арган, също от серията Eleo.
  • Химикалка ангелче, която се надявам да ми донесе щастие и късмет.
  • Шампоан за мазна коса с коприва и лимон.
  • Спирала Wonder Lash, в празнична опаковка и по-черен туш.




Тоалетната вода Vip Only я избрах, защото съм фен на аромати, в които има ванилия и малина.
Серумът за накъсани краища съм го пробвала с мостра и останах доволна от него, а маската тепърва предстои да пробвам и да споделя мнение за нея. Химикалката с ангелче взех спонтанно, на база на прочетеното от новата ми книга "Ангелски молитви". Шампоанът си го купувам за пореден път, защото при мен се е доказал като отличник в поддържането на мазна коса и скалп. Спиралата най-вероятно и на вас е позната, просто сега е в празнична опаковка и на по-ниска цена, но пак е същата Wonder Lash, която е любима на милиони жени по света.

Повече за моите Орифлейм поръчки можете да видите във видеото, което заснех специално за вас!




Всички Орифлейм продукти можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант. Ако нямате такъв, то вече можете да ги поръчате онлайн на адрес: www.consultantori.com